marți, 4 februarie 2014

Body butter FENNEL

Cantitate:200g
Pret: 11lei

In anotimpul rece obisnuiesc sa apelez la o crema de corp. In urma cu 2-3 ani am mai folosit acest unt de corp dar varianta cu ulei de masline si am fost foarte multumita de rezultatele obtinute. De aceasta data, dupa cateva minute bune petrecute in fata raftului cu creme de corp am optat pentru Fennel Body butter cu vanilie.

Descriere:
Untul de corp Fennel cu aroma de vanilie este o crema pentru corp hidratanta si hranitoare. Parfumul proaspat de vanilie este combinat cu untul de shea pentru a catifela si calma pielea uscata.
Instructiuni de folosire: Aplicati crema de corp dupa baie sau dus si masati usor. Asteptati cateva minute pentru absorbtia completa.

Parerea mea:
Din toata gama de arome varianta cu vanilie este preferata mea. Aroma placuta si puternica de vanilie se pastreaza intreaga zi pe piele. In ceea ce priveste hidratarea aceasta crema este ceea ce cautam. Crema are o textura placuta , se intinde usor pe piele, se absoarbe relativ repede in piele lasand-o catifelata intreaga zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu