miercuri, 29 ianuarie 2014

NIVEA CLEAN DEEPER SCRUB



  Cantitate:150ml
   Pret:17 lei

PREZENTARE PRODUS
Nivea Pure Effect Daily Wash Scrub  este un gel de curatare exfoliant, cu extract de magnolie si granule ce contin acid lactic*, destinat folosirii zilnice cu scopul curatarii porilor, prevenirea aparitiei cosurilor si a punctelor negre.
*Ca ingredient in produsele cosmetice acidul lactic are rolul de a exfolia bland pielea, de a estompa petele pigmentate.
Mod de folosire. Aplica pe tenul umed evitand zona ochilor. Maseaza usor pe piele, apoi indeparteaza cu apa.

PAREREA MEA
Primul lucru pe care l-am remarcat a fost desigur mirosul sau placut, subtil, de magnolie. Pe parcursul folosirii am remarcat faptul ca, granulele sunt foarte delicate cu pielea si dupa aplicare imi simt tenul curat, revigorat. Il folosesc zilnic si nu  usuca tenul, insa dupa folosire obisnuiesc sa aplic o crema hidratanta. Este necesara o cantitate mica de produs  pentru a acoperi toata fata.
In concluzie pot spune ca voi mai achizitiona acest produs pentru ca, in cazul, meu face ceea ce promite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu