joi, 19 septembrie 2013

Oja Avon Speed DRY



Buna!
Imi plac la nebunie revistele cu cadouri, mi se pare foarte convenabile ca si pret.
De aceasta data, aveam nevoie urgent de o oja si pentru ca in apropiere am un magazin de presa, am considerat ca cea mai buna alegere ar fi sa imi cumpar aceasta revista cu oja de la Avon. Este prima mea oja Avon.
Sa fiu sincera as fi preferat alta nuanta de rosu, dar toare revistele aveau aceeasi nuanta.
M-a incantat foarte tare faptul ca este o oja care se usuca repede deoarece nu am rabdare sa astept prea mult sa se usuce oja.
In ceaa ceea ce priveste pretul din catalog ojele costa 22 de lei, dar de cele mai multe ori se gasesc la reducere(15 lei). Parerea mea este ca au un pret mult prea mare, nu as da nici 15 lei. Revista+oja a costat 11lei , dupa cum se poate observa in imagine ceea ce mi se pare foate comvenabil.

Ce imi place!
-in primul rand faptul ca se usuca in cele 30 de secunde promise de ei;
-are un luciu frumos;
-se aplica foarte usor;
-este suficient un singur strat pentru acoperire uniforma;
-periuta este usor de folosit, este flexibila, nu raman dungi in urma aplicarii.

Ce nu imi place!
-nuanta nu se afla printre preferintele mele;
-nu rezista; dupa numai o zi, in cazul meu a inceput sa se duca incepand de la varful unghiei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu