sâmbătă, 28 septembrie 2013

Revista JOY+Trusa de make-up


Sunt foarte atrasa de revistele cu cadouri. De aceasta data mi-a facut cu ochiul revista Joy impreuna cu o trusa completa de farduri. Aceasta a costat 10 lei si nu am cumparat-o pentru ca as avea neaparat nevoie de produsele respective ci pentru ca mi-a starnit curiozitatea.
Trusa de make-up contine un creion negru, un rimel, trusa cu farduri.



Voi incepe cu trusa de farduri. Imi place foarte mult la ea ambalajul, deoarece pe acesta sunt imagini cu idei de a combina nunatele de fard. Mi-ar fi placut sa aiba o oglinda mica undeva in interior. Nu am avut inca ocazia de a le testa pe ochi. Am facut un mic test la fiecare nuanta pe mana.


Ce imi place:
-nuantele sunt dragute si potrivite pentru acest sezon;
-sunt usor sidefate.

Ce nu imi place:
-sunt "prafoase".
Urmeaza sa le testez rezistenta insa nu am asteptari prea mari. In orice caz, raportul calitate-pret este favorabil, din punctul meu de vedere.


Voi continua cu creionul. Despre acesta nu am foarte multe de spus. L-am testat pe mana, am mers sa ma spal si spre surprinderea mea s-a sters destul de greu. E mai bun decat Adda sau alte creioane ieftine care au trecut prin mana mea. Pe acesta abia astept sa il folosesc.

Rimelul lasa cel mai mult de dorit. Este apos, trebuie insistat foarte mult pentru a se observa. Avantajul ar fi ca nu lipeste genele.


In concluzie, desi revista nu contine produse de calitate nu regret absolut deloc ca am cumparat-o, avand in vedere pretul mai mult decat accesibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu