marți, 3 septembrie 2013

Lapte demachiant GARNIER


Este prima data cand folosesc un demachiant Garnier. Ce m-a determinat sa-l achizitionez? Recunosc ca promotia  fost cea care m-a determinat sa ma opresc la acest produs. Cand l-am mirosit, a inceput sa imi placa, dar ceea ce m-a determinat sa il achizitonez a fost faptul ca ar fi trebuit sa elimine machiajul rezistent la apa.


Laptele demachiat Garnier Essentials are o textura fina, un miros placut, discret de trandafir. Demachiantul se foloseste atat pentru fata cat si pentru ochi. Dupa folosire pielea ramane catifelata. In ceea ce priveste consistenta mi se pare putin prea lichida, de cele mai multe ori dozez mai mult decat mi-as dori.
Elimina machiajul rezistent la apa?NU! Indiferent cat m-as stradui sa- mi curat foarte bine tenul, acest produs nu face fata;asta in cazul machiajul meu nu este rezistent la apa. Mereu murdaresc prosopul de fond de ten, raman neagra sub ochi de la tus, rimel.
Pretul este accesibil. In mod obisnuit costa in jur de 14 lei, eu l-am achizitionat la o promotie, la pretul de 10lei.

Avantaje:
-pret accesibil;
-nu usuca pielea;
-miroase placut;
-nu ma ustura ochii in timpul demachierii.

Dezavantaje:
-consistenta prea lichida;
-nu demachiaza eficient.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu