miercuri, 27 martie 2013

~Vivanatura ~Masca de fata cu argila activa si trandafir




Cantitate: 75ml
Pret: 7 lei


Argila activa este un remineralizant natural, care conține: calciu, magneziu, siliciu, fier, natriu, potasiu, este detoxifiant, cu o capacitate mare de a absorbi toxinele și de a le elimina pe cale naturală. 
Este o masca de fata 100% naturala eficienta in regenerarea epidermei la nivelul fetei si gomaj.
Mod de utilizare: Se aplica in strat subtire(1-2mm), masand pielea, pentru ca principiile active sa patrunda cat mai profund. Se mentine, apoi, fara a masa, pana la uscarea completa. Se indeparteaza cu apa calduta.
Uneori pielea se inroseste usor, datorita faptului ca masca este foarte activa; dupa folosirea unei creme de fata adecvate, roseata va disparea in scurt timp.

EXPERIENTA MEA
Este prima oara cand folosesc un produs Vivanatura si sincera sa fiu, luand in considerare pretul nu ma aseptam la rezultate spectaculoase.
In urma folosirii mastii am constatat:
-pielea ramane curata, moale;
-imediat dupa indepartare cosurile au tendinta de uscare;
-in cazul meu pielea nu s-a inrosit absolut deloc dar am aplicat si eu o crema dupa indepartarea mastii;
-in timp ce se usca masca am simtit mici intepaturi; initial m-am speriat insa nu aveam de ce deoarece nu mi-a produs nici un efect negativ.
Am citit postari pozitive despre alte produse Vivnatura si cu siguranta le voi incerca si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu